onsdag 13. juni 2012

Følelsen.....

Følelsen man får når man får en mail som ønsker deg velkommen til faddermøte i Berte-Kanuttehuset i Volda!!! Vet ikke om jeg har kommet inn før 20 juli, men den følelsen av at ting er i ferd med å skje!! Tre år på skolebenken med eksamener, oppgaver, stress og hysteri. Men også studentliv, nye bekjentskaper, ny kunnskap og laaaaaangt i horisonten; en jobb som jeg kan leve med og av:) Den følelsen

På ett år har det skjedd en del i mitt liv, som det nok gjør i alles liv. Den grusomme tomheten som kom etter at pappa døde er i ferd med å miste grepet. 



Vi har fått HUND!! Lille Bamse♥ Lykkepille på fire bein med puls

Nå skal jeg snøre på meg joggesko å joine ungdommen i ei runde rundt trimløypa i en evig jagen på å bli sprek:)

Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar