onsdag 29. juni 2011

Hva skjer nå?

Kjære pappa...

Hva skjer nå? Hva gjør du? Hvordan kunne dette skje?

Du som var så spek? Du som holdt stødig kurs da det stormet som værst.. Du som var ankeret da jeg drev bort fra den trygge havna... Du som hadde trøst uten ord.... Du som hadde hender som var varme da verden var kald å grå... Du som sang Smurfesanger da jeg forlengst hadde gått over til Jahn Teigen... Du som ble morfar til verdens vakreste pikebarn å syntes det var stas med hårruller og øredobber...

Jeg aner ikke hvordan veien videre vil bli.. Det eneste jeg vet er at det blir uten deg... Det gjør så vondt i hjertet mitt pappa! Du skulle jo være med på den veien vår.. Du skulle jo leve evig..
Jeg håper det er noe etter det jordiske livet og at vi da møtes igjen. Til da så håper jeg det kommer en dag uten tårer.. En dag jeg bare kan smile når jeg tenker på deg.. En dag hjertet ikke verker slik at jeg tror det kommer til å visne... En dag...

♥ ♥ Hvil i fred pappa♥ ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar