onsdag 23. desember 2009







Lillejuleaften!! Snart skal roen senke seg over land og by... Snart skal alle slitne damer i det langstrakte land få seg ett vellfortjent pust i bakken, vell vitende om at alt er på stell...

Ikke slik for alle, jeg vet det, men de som har stresset på seg høyt blodtrykk gjennom hele desember fortjener jaggu å me denne dagen til å bare få samle seg og komme i riktig stemning!!! Det er sikkert å visst..

Her i huset har vi egentlig tatt alt som heter julestress og puttet det innerst i ett skap der det ikke skal komme frem fra før vi skal kaste det for evig og alltid... Denne julen er satt av til å nyte, glede, oppleve, føle, kjenne og tenke... Gaver blir det til alle mann, mat har vi nok av, vaske gjør jeg da hver uke, dekorere har jeg gjort og sørget for at alle 100 lysestaker har fine røde eller lilla lys... Innimellom der har vi hatt julefester og julemøter.. Alltid noe.. Pepperkaker har vi bakt og spist opp... Men å ødelegge julegleden for meg selv og min familie med å stresse for å tilfredsstille alle andre har jeg ikke gjort.. Blir jul uten 7 slag, nyvaskede tak og hjemmelagde kjøttprodukter.

Ønsker alle som feirer jul en superoppladende jul!! Og til alle; GODT NYTT ÅR!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar