torsdag 31. desember 2009

Ett år på hell......




Da var julen vell overstått... Dagen for årets oppdateringer har kommet og jeg setter meg smilende ned og tenker hele året gjennom....

Startet året med ny jobb og nye kolleger å det var jo kjekt!!! Etter ett år er det fortsatt en fryd å gå på jobb.. Synd ikke alle trives så godt i sin jobb som jeg gjør i min.

Så kom våren.. Flotte våren me løftet om en super sommer (det ble det ikke værmessig).

Sommeren med sydentur sammen med god venninne og kjekke barn...

Høsten med bryllup og alle de fine følelesene man har rundt det...

Vinter kommer med jul og lovnader om masse snø (og det stemte jo).

Innimellom der har vi vært så heldig å få kommet oss på tur til Bergen og til Jondal og det er jo i seg selv høydepunkter (er så innmari glad i søsteren min)

Sum og summarium så har dette vært ett superfenomenaltflott år!!!!!!!

Er så takknemlig for at jeg har familie, venner, kolleger og andre rundt meg som gjør hverdag og fest til flotte opplevelser som jeg har å se tilbake på.

Mine ønsker for det nye året? At det blir like flott som det forrige:)
Mine nyttårsforsett? At jeg skal bli ett litt bedre og lettere menneske...

Carpe diem alle og enhver:) Alle gode ønsker for det nye året til dere alle!!!!

1 kommentar:

  1. Godt nytt år Aine :)

    Som jeg skreiv i min egen blogg i sted.Vi er HELDIGE !!!

    Håper året blir et supert år for oss alle sammen.Koselig å lese i bloggen din :)

    Klem

    SvarSlett