søndag 4. oktober 2009


Å her går jeg rundt å trodde jeg var en brud utenom det vanlige..... Bommet totalt jo!!!!!!!

Men litt alvor.. Hvordan er de mulig å bruke disse utenomjordiske, radmagre, usunne jentene til å vise frem "klær"? Det stikker ut bein her og der.. Denne modellen er jo sminket for anledningen med alien sminke... Men i andre sammenhenger ser jeg det samme! De skal være sååååå ufattelig magre? Personlig så kan jeg godt syns at slanke mennesker har vakre kropper.. Men disse modellene er jo ikke slanke? De er jo skinnmagre...

Håper Trollungen ikke får slike rollemodeller i fremtiden..... Det skremmer meg at slike kleshengere blir kvinneidealer....

Ellers her oppe på fjellet så har det regnet konstant i ukesvis... For min del kunne det like gjerne kommet snø slik at jeg får begynne å styre til jul.. Gleder meg over tanken på at det ikke er lenge til!!

1 kommentar:

  1. Nei guriland Aine.Var ikke klar over at du hadde blogg :) Nå har jeg lagt deg til på bloggen min :)

    Helt enig, jeg måtte faktisk se nærmere på bildet, for ved første øyekast lignet det fælt en dukke!! Helt greit å være slank, men ikke sykelig tynn.

    Ha en fin fin uke Aine:)

    SvarSlett