tirsdag 7. juli 2009

Når dagen er god....

Vi har sommer i Ålesund!! Nyter hvert eneste sekund! Bortsett fra kjedelige hverdagsting så har jeg ordnet en hel masse i dag og det er godt med alt som er gjort:)
Har ferie i to uker og har bestemt meg for at de to ukene ikke skal brukes til noe fornuftig og det klarer jeg nesten hver eneste dag.... I dag MÅTTE jeg bare styre litt men det skal ikke gjenta seg så ofte.
Så inntok lakenskrekken meg og da blir jeg strakst fyllt med skapertrang! Skulle egentlig starte en bryllupsblogg (for vi sysler med tanken på gifterier) men de var så innmari kjedlige... Så da ble det vanlig blogg.. Kommer nok ikke til å være den som er mest aktiv men greit å få luftet hodet sitt innimellom:) Kanskje jeg til å med klarer å få det til? Kanskje med bilder å slikt? Flink med kameraet men ikke så flink å få de inn på maskinen:( MÅ bli bedre...
Skal se om dagen i morgen har mer å by på (annet enn å gjøre seg klar til ferietur)...
Ha en god natt og Carpe Diem i morgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar