lørdag 18. juli 2009

Hmmmm... Ferieslutt....

To deilige ferieuker går mot slutten.... En tur til Jondalen og en til Averøya har det blitt og det var jo ren terapi for kropp og sjel. Har hatt flott vær hele tiden så jeg har ladet batteriene totalt!!

Har hatt litt tid til overs og da... Var på Ikea å handlet litt for masse (som vanlig sunnmøring jeg er) og alle de tingene skulle jo på plass også... Så dagen i dag ble brukt med skrumaskin, hammer og tommestokk:) Ble så fint!!! Kameraet mitt har sagt takk for seg så det ble dårlige bilder.. Det får jeg ta igjen en annen dag... Svingte pisken til min kjære trollmann og han ble rett så fornøyd med resultatet han og!

Prinsesse 8 år har koset seg max... Var på Molde jazz med farmor, tante og fetter Aksel.. Det var toppen da der var tivoli og gateselgere over alt! Hun er nok arvelig belastet med shoppinggenet til sin mor:(

I morgen skal jeg bare nyte siste dagen!! To uker med jobb før det er avreise til Spania:) Etter hjemkomsten er det ikke mange dagene til "den store dagen" så blogginnleggene fra da av vil vel bare handle om de forberedelsene:)

Carpe Diem trollfolk!!!!!

2 kommentarer:

  1. ferieslutt = aine og linn start:)

    SvarSlett
  2. Heisann Trollmor!!
    Tusen takk for kommentar på bloggen min!! Så koslig at du stakk innom! Var litt treig å svare sida ej e på ferie,men no ligge det svar til dej under kommentaren din!! Berre skriv om det er meir du lurer på...
    Glømte forresten å skrive der at du kan gå inn på MAC-butikk om du kjem over en på ferie...dei er veldig flinke å hjelpe der!Så kan dei hjelpe å finne fargar! Makeupartister som jobbar der, imotsetning til på et parfymeri,der dei gjerne ikkje kan hjelpe so masse...;)
    God sommar vidare!! Ej stikke innom å kikar meir på bloggen din når ej kjem heim frå ferie! Litt i full fart no!:)
    Mvh Olene

    SvarSlett