torsdag 11. november 2010

Snart jul... Igjen...






Nok en høst... Snart vår igjen:) Men i mellom der kommer JULEN!!! Alle hjerter gleder seg og vi ser tilbake på ett år som har vært fint og rart på samme tid...

Har i mange år egentlig ikke hatt noe særlig til overs for adventstiden. Nedarvet desverre.. Men jeg tok meg selv i å slutte ringen til min egen datter og da visste jeg at noe måtte gjøres.. Sakte men sikkert ble julen årets høydepunkt og jeg gleder meg til den hvert eneste år! Dette året skal vi feire jul i Bergen men førjulstiden skal vi ha her hjemme å vi skal kose oss skikkelig!! Timeplanen er lagt for baking og styring.. Men som nevnt i fjor; ingen stress......

Neste uke blir det en liten tur til København for meg og min kjære og der regner jeg med at de fleste julegavene blir innkjøpt? Hehehhehe... Vertfall de gavene som skal til meg selv... Høyest på ønskelisten dette året er en liten søt Mac... Er julenissen noe til kar så kanskje det blir? Om ikke så har jeg full forståelse for at det blir en nyårsgave sånn ut i januar altså? Om julenissen syntes det blir for mye utlegg "sånn oppi" jula:) Trollungen har listen sin klar... 39 punkt sirlig plassert på ett ark med egenkomponerte linjer med plass til maaaaaaaaaaaaaaasssssse... Julenissen trenger ikke god økonomi for å oppfylle hennes ønsker men han må påberope alvene masse letearbeid for å finne alle de små søte tingene. Trollfar mener selv at vi kan "rydde" trollungens rom så hun får plass til alt men den søte arvingen protesterer kraftig!! Hun trenger HVER EN TING!!!! Hver en liten drikkeflaske til minibarbie er gjort rede for i hennes kartotek... Men ryddig blir det vell ikke på noen år... Pytt sann... Der er ryddig som regel men det blir fort rotete igjen:)

Nå skal Trollmor legge Trollungen å synke ned i sofaens varme puter... Diverse julehefter skal gjennomgår for inspirasjon, gremmelse og drømming:)

Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar